Trygghet

God kväll!

Idag var en bra dag på jobbet! Eller rättare sagt så har hela denna vecka varit, förjävlabra! Helvette vad kung arbetsvecka jag haft!
Goda nyheter är även att jag från och med imorgon är fast anställd. Ikväll skrev jag på mitt fina kontrakt. Med min fina chef! Om det inte vore för S så skulle jag aldrig pallat, hade aldrig kämpat som jag gjort. ALDRIG att jag hade varit kvar på det bygget om det inte vore för S! Hon är fan an av de bästa människorna som jag träffat.
Livet blir aldrig som man tänkt det. Eller? Jajajaja, det rullar väl på iallafall. Vissa dagar är man lycklig , andra inte.
Nu ska jag krypa ner i sängen så jag kommer upp i tid imorgon för att förmodligen göra passfoto.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0