Effektiv

Tiden går så fort, det är redan några dagar in i maj. Jag mår bra.. eller psykiskt mår jag kung iallafall. Jag har dock riktigt ont i magen idag. Men jag tror det beror på all stress jag utsätter mig själv för. Högsta växeln ligger i just nu.
Självfallet är man väldigt effektiv med lite stress och press på sig. Vi har ju hitentills hunnit med allt vi skulle inom tidsramen.
Idag gick vi upp tidigare än en vanlig lördag, vi åt en snabb frukost och sen tog vi bilen och handlade mat. När vi kom hem så fick vi besök av mormor och mamma. Det var första gången som mormor fick se lägenheten så det var roligt att de kom.
När de sen åkte hem så tog vi återigen bilen ut till marieberg för att köpa presenter till Alexia och Krille.
Vi har varit hemma en stund nu, min andra hälft ligger bakom mig i sängen och snarkar. Den korta stunden vi var på marieberg verkar ha tagit hela hans energi.
Men det är väl lika bra att han vilar upp sig några minuter nu, för ikväll får vi natt besök av en söt liten tjej. Så enligt rutinen kommer förmodligen hon och Micke sitta uppe och kolla på film och äta nudlar kl 01 i natt.. Det brukar bli så.
Kvällens planar utöver det är att jag ska baka ca 30 muffins som jag ska ta med till kalaset för Krille, Kicki och Alexia imorgon.
Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0