what doesn't kill you makes you stronger

God kväll
___
Nu är alla sommar kläder, jackor och nästan alla skor ner packade. Skönt! En garderob är tom och min klädställning är inte alls lika fylld som tidigare.
Hittade även massa väskor som jag inte alls använder. Däremot hittade jag en sak i en av de fulaste väskorna som jag har väldigt stor användning för. Nämligen ett presentkort på cervera för femhundra kronor. Hur kung är inte det nu när vi behöver nya bestick?!
Har också försökt vara ytligare kreaktiv för att göra sängen mjukare.. Det funkade inte så bra med filten igår natt tyvärr.. Skulle lägga mitt gamla tänke under men det hittade jag tyvärr inte. Så det fick bli ett överkast och en tjockare filt. Så nu har jag 4 stycken filtar under den tunnare madrassen.
Det borde väl hjälpa, eller vad tror ni ?
Jag sover ju tyvärr ensam i natt med. Dubbla nätter utan en varm famn och djupa andetag i nacken. Känns sådär. Det har inte hänt sen juni månad faktiskt.
Men baby har blivit smittad av mina baciller och var ändå jätte trött efter hans jobb.
Tror mitt val av att stanna hemma hos mamma & pappa faktiskt hjälper oss båda i tillfrisknandet.
Det ger Micke bättre sömn i den lite mindre sängen utan att trängas med mig och mitt imunförsvar hinner komma ikapp lite mer också. Vilket behövs!
Min söta mamma hade varit på hälsokost igår och handlat för över 400 kronor till mig. Saker som ska stärka mitt imunförsvar och bota min förkylning.
Jag vet inte hur mycket jag tror sånt hjälper men jag ger det en chans. Så nu ska jag ta mig en matsked av någon flytande vätska som ser ut som äggula och ett par tabletter.
Sen ska jag försöka somna. Börjar faktiskt känna mig friskare i kroppen nu. Vilan den här veckan behövdes verkligen. Men imorgon måste jag få pussa på min fina pojkvän igen. Annars blir jag tokig!
Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0