om jag kunde skulle jag ge hela världen till dig

Magsjuk, hemma från jobbet idag. Känns inte alls så kul efter mitt fina avslut på jobbet igår.
Två avtal de sista 30 minuterna.
Jag som tillochmed ville säga upp mig efter två dagar som hade gått sämst.
Dagen kommer bestå av stor längtan efter M, avslagen cocacola och Grey´s Anatomy.
Idag är det exakt 3 veckor kvar tills vi får nyckeln till vår lägenhet. Äntligen börjar det närma sig.
Det kommer vara vårat hem, tillsammans och gemensamt.
Varenda liten pryttel kommer vara mitt är ditt.
Jag har de senaste 3 månaderna gått runt och inrett lägenheten i mitt huvud varje dag.


jag vill alltid ha dig nära, du gör mig hel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0