Mormor ♥

Söta lilla mormor bjöd på mat vid restaurangen. Mamma ska skjutsa henne till usö för att kolla på höraparaterna. Men när vi sitter där och ska precis åka hem med mig upptäcker hon att den ena höraparaten har hon glömt hemma. Så vi åker först till henne för att hämta den. Som hon sa låg på bordet.. Fast riktigt så var det ju inte. För varken jag, mormor eller mamma hittade den någon stans i hela lägenheten. Jag kollade till&med i torktumlaren och skaferiet. Slutade med att mormor själv hittade den i diskhon. Hahahaha, den hade fastnat i en trasa som hon sen bara hade slängt ner där. Roligaste var att hon aldrig tappat bort den tidigare och just gör det idag när hon skulle till usö idag för att kolla dem.
Maten var jätte god men tyvärr orkar jag inte så mycket.. Och nu är jag helt slut! Ska vila en stund nu.
Sen ska jag försöka packa ner lite sommarkläder inför flytten. Jag har inte börjat packa något än. Men alla våra "lägenhets saker" är ju i stort sätt redan packade sen vi flyttade hem från Borlänge. Så det är ju jätte skönt.. Men nu är det alla "Sabina saker" som måste packas. Börjar väl som sagt med sommarkläder och skor kanske.
Tar nog en liten stund till att vila efter maten allra först iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0