Ingen värld utan dig

Senaste dagarna har jag mest fått i mig, alvedon, vatten och halstabletter.
Satan vilken mes jag blir när jag är sjuk.. Fast kan ju också bero på att när jag väl blir sjuk är det extremt mycket och länge tyvärr.
Igår när mitt hjärta ville se handbollen la vi oss under en filt tillsammans, jag hade långkalsonger, mjukisbyxor, strumpor, raggsockor, fleecetröja och två tjocka tröjor på mig.
Ändå frös och skakade jag tills jag somnade.
Känns ju hur tråkigt som helst att behöva vara hemma från jobbet även denna vecka. Nu är oron och ångesten över att inte få förlängt borta, den tunga, tunga stenen i magen blev till ett moln istället.
Plingade precis till i telefonen. Tänk att det fortfarande är samma kärleks pirr i magen, varje gång!
Drygt 1 år av kärlek.
Självklart har vi sprungit in i några hårda berg... Lite för många, lite för hårda. Fler kommer det bli, men vi kommer ta oss över dem lika galant som tidigare.
Jag vet vem jag är när jag är hos dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0