Hemmafru

Sov några timmar mitt på dagen. Försökt få i mig lite mer mat idag än vanligt. Måste kurera mig på alla sätt!
Min halva tog bussen till mig efter sitt jobb och träning. Hungrig som en björn. Lagade till lite spagetti och köttfärssås, både till ikväll och matlådor. Min lukt och smak är inte i sin vanliga form... Kände knappt någon smak men familjemedlemmarna kommer en efter en och påpekar att huset luktar vitlök.
Det är nog tur många gånger att min fina Micke inte är så finkänslig när det gäller matlagning. Bara det inte är jordnötssås och man blir mätt så är han nöjd. Jag har ju inga stora skickligheter i köket men vi kommer överleva! Nu tillbringar vi en stund framför handbollen under en mysig filt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0