Beroende

Jag ser att klockan tickar till sen kväll.. Men jag vill inte somna ensam än. Måste vara total däckad för att krypa under täcket så jag somnar direkt.
Eftersom vi lämnat tjockmadrasserna på lagning så ligger vi direkt på sängarna och självklart den tunna madrassen. Tyvärr väger jag lite för lite för just de, jag känner nämligen alla ribbor direkt mot ryggen. Vilket blir väldigt hårt och obekvämt i längden.. Vi skulle bli utan madrasserna några veckor. Men jag fösöker göra det bästa av situationen. I natt tänkte jag prova lägga några filtar under så det blir lite mjukare.
De få gångerna jag inte är med Micke på kvällarna tänker jag överdrivet mycket. Det finns liksom inget stop på mina tankar. I vanliga fall pratar vi nästa kpnstant från att vi ses tills vi somnar. Men nu har jag ingen att prata av mig med.. Iuför sig har jag inte så mycket att berätta idag. Men jag saknar ändå kvälls samtalet nu. Även fast du kan komma med de dummaste bortförklarningarna och de mest ogenomtänka svar så älskar jag dig mest av allt. Oavsätt hur mycket vi skulle bråka med varandra så vet jag att varje morgon har vi varandra att pussa på och kramas med. För jag vet att han älskar mig precis lika mycket som jag älskar honom.
Du är min trygghet, du finns alltid där för mig.
Du är min kärleksdrog. Jag kommer alltid älska dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0