Backpacker

Det där gick väl sådär. Jag vill nog ge det en chans om jag får en chans iallafall. Verkar som det var hur många som helst som vill ha jobbet. Bara att vänta och se.
Min natt blir ensam eftersom mitt hjärta tänkte sova hemma hos hans föräldrar. Nu ångrar jag mig så mycket att jag inte pussade en extra hejdå puss imorse när han åkte till jobbet. Det var ju evigheter sen vi var ifrån varandra en natt, blir tomt och ensamt.
Det visar verkligen hur mycket man ska ta vara på varandra när man kan, för vi kan aldrig veta vad som händer under dagen.
Det ska bli så skönt när vi flyttar! Det blir inga mer frågetecken som: "var ska vi vara i helgen? Hur många nätter är vi hos dig/mig? Jaaha, jag har inte med mig kläder för att sova kvar i natt med. Var ska vi vara på torsdag? Osv osv". Det blir så underlättande att verkligen ha sin säng, sina kläder, sina saker och sin kärlek på ett ställe. Inte behöva leva som en backpacker. Jag vill ha det samlat och smidigt. Annars hade jag inte varit kvar i Sverige.. Ville jag bo i en väska så skulle jag nog välja att göra det i Thailand eller liknande.
Det har ju självklart funkat.. Men för varje gång jag packar väskan längtar jag bara ännu mer tills jag kan säga hem. Där vi kommer somna med varandra varje kväll utan att behöva fundera på om det finns några rena trosor kvar i väskan. Vi kommer göra det till vårat hem. Där vi bor, tillsammans!
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0