Walk in closet

Hallå Helgen går alldeles för fort! Men vi har hunnit med jätte mycket faktiskt. Igår blev vi helt färdiga med köket, alla kartonger i vardagsrummet och badrummet. Idag på förmiddagen mådde jag ruttet. Magen balla ur totalt, visste inte om jag skulle sitta på toan eller kräkas i den. Skakade som ett löv, frös och svettades samtidigt. Micke diskade och gav mig lite att äta. Låg som en räka i sängen ett bra tag innan jag orkade mig upp. Under tiden hann Micke packa in alla sina kläder i vår skjutgarderob. Vi fick också upp alla handdukar, sängkläder mm. Min söta, fina, älskade sambo uppfyllde en av mina drömmar.. Det är nog alla tjejers dröm. Han sa att jag fick ta hela walk in closeten till mina kläder och de två garderoberna i sovrummet. Weeei! Blev så glad! Vi gick till hans föräldrar för att bli bjudna på lunch och för att hämta databord, dator och lite små saker. Träffade Krille, Bella och Alexia där en kort stund. Alexia har lärt sig säga mitt namn.. På hennes sätt såklart. Låter som "iiiihna". Det värmer så i kroppen varje gång jag hör det! Hon sprang fram till mig idag och ropade på mig och tog tag i min hand. Sen skulle vi leka på övervåningen. Det är ju ren lycka hon utstrålar! Jag längtar så mycket tills jag själv kan ha en liten gos här hemma. Iallafall så hjälpte Mickes föräldrar oss med databordet och det hit till lägenheten. Så bjöd dem på fika.. Och vi fick riktigt fina inflyttningspresenter! Sjukt behövligt. Men alldeles för snällt egentligen. Resten av kvällen har jag packat upp alla mina kläder. Det har tagit flera, flera timmar. Men nu är äntligen allt uppe, puuh! Imorgon ska vi storhandla och laga matlådor till veckan och ladda upp för en ny arbetsvecka för oss. Jag mår så bra i vår lägenhet. Myser runt hela tiden. Nu hör jag också att min fina saknar mig.. Klockan är ju jätte mycket så vi ska mysa ner oss i sängen och sova. Hoppas ni har en bra helg!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0