Vår fina lägenhet

God morgon!

Jag har haft allt för lite tid att skriva ner något. Sen sist har jag ju mest packat och myst. Längtat och planerat nästan varje vaken minut.
Och så igår fick jag hämta nycklarna till vår fina lägenhet! Så lycklig.
Den är så vacker, genom mysig och fräsch. Pratade med Kicki på telefon igår kväll, hon tyckte köket påminde om en villa.
Vi flyttade hit säng, tillfälligt sängbord, matbord, stolar, tvbänk och ett annat bord i möbel väg igår. Just för att kunna sova här och börja packa upp allt i skåp.
Allt måste diskas först dock och jag har inte hunnit köpt något diskmedel än. Ska göra det om några timmar. Måste somna om lite om jag ska orka med arbetskvällen som väntar.
Familjen var så snäll igår som hjälpte oss med allt. Jag började ju jobba 12:45 så kunde bara hjälpa till lite på förmiddagen. Hyra släp och hämta matbord.
Så när jag kom HEM igår kväll så var bordet ihop skruvat, sängen bäddad, lite upplockat i köket och några nödvändigheter i badrummet. Det stod blommor i fönstren och allt är så mysigt. Fast det mesta fortfarande ligger i kartonger överallt. Jag ville bara gå runt och kolla.. Det är en så himla fin lägenhet!
Kommer trivas sjukt bra här. Låste dörren efter min baby för en stund sen när han skulle gå till jobbet. Ska kolla så han kom med bussen ordentligt. Sen somna om. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0