Äntligen helg!

Som jag har längtat efter denna underbara helg. Veckan har gått relativt snabbt men ändå inte tillräckligt fort.. Nu kan dock tiden gå lite långsammare så vi hinner njuta ordentligt. Jobbet rullar på, både bra och mindre bra ibland.
Vi kommer i ordning mer och mer i lägenheten. Har inte köpt någon soffa än dock.. Blir eventuellt imorgon! Men det känns som ett hem nu. Alla saker finns här.
Men jag saknar mina och mammas kvällssamtal vi hade varje kväll förut. Det är lite tråkigt att inte se familjen varje dag.
Men imorgon ska vi åka hem till landet och sova kvar till söndag. Det ska bli jätte mysigt!
Mitt hjärta ligger och snarkar bredvid mig nu. Trötta efter en hård arbetsvecka! Ska väcka honom om en liten stund så ska vi diska och städa hela lägenheten! Kommer ta resten av kvällen. Kommer somna skönt för natten senare. Pusss & trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0