060212

Hej.... Nu sitter jag så gott som upprätt iallafall. Låg på golvet i typ 30 minuter. Sen kunde ta flytta mig till sängen för att somna där i ungefär 2 timmar. Sömn brukar läka mycket. Mår lite bättre men inte bra. :(
Sitter vid datorn bara för att hitta nummer till usö och avdelningen för min gamla medicin som jag verkar behöva börja med igen. Sämst. Fuck! Det har ju gått så sjuk bra utan medicin några månader nu men så Baaam kom allt tillbaka.
-
Igår storhandlade vi som jag nämde tidigare. Eftersom bilen inte startade fick vi gå, vi köpte hur mycket som helst så det blev en tung väg hemåt igen.
Men min fina är ju jätte stark så han orkade massa påsar! Hela kvällen igår gick åt till att laga mat. Vi gjorde storkok för att inte behöva laga några matlådor nu i veckan eftersom vi jobbar om varandra så..
Det blev iallafall en stor gryta med korvstroganoff, en med köttfärssås, en med kyckling gryta och en med chili con carne. Hur mycket mat som helst! Vi fick nästan problem med att få in allt i kylen/frysen. Men skönt är det. Älsklingen dammsög och torkade alla golv i lägenheten med nu när vi fått bort alla kartonger och sånt. Nu känns det fint och rent här hemma. Det som saknas är en soffa bara! Den vi hade tänkt köpa var ju alldeles för stor.. Den var drygt 3 meter bred. Och det får vi inte plats med eftersom matbordet tar upp endel plats i vardagsrummet. Så nu får vi börja kolla efter mindre soffor.
Sen får vi börja med "sånt trams" som Micke säger, gardiner, mattor osv. Blir nog bra tillslut. Eller jag vet att det blir bra!
Hoppas ni får en bra vecka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0